להפתעת רבים מקור דובוני אכפת לי התחיל בכלל ככרטיסי ברכה בתחילת שנות השמונים. הדובונים המקסימים שוו את לב האנשים והילדים ובשל כך הוחלט להפיק סדרת טלוויזיה דובוני אכפת לי לילדים.
השילוב של המראה החמים והצבעוני וטוב הלב הצליחה לעורר הצלחה רבה ומשם זה התפתח לשלל מוצרים של דובוני אכפת לי כמו בגדים, דובים, כלי מטבח ועוד.


דירוג:  1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

דובוני אכפת לי

מה שמיוחד בדובונים הוא שלכל דוב יש כוח קסם משלו אשר הוא יכול להשתמש בו בעת הצורך. השימוש בכוח הוא בעזרת הציור המיוחד שיש לכל דובון ודובון.
הדובונים גרים בשמים בארץ קסומה בין העננים ומנהלים חיי שלווה ושלום.
ישנם גם נבלים בסדרה אשר מנסים להפר את שלוותם של הדובונים ולגנוב את הסמלים שהם נושאים על הבטן שלהם ומעניקים להם כוחות. בעונה הראשונה הנבל ענה לשם “לב קר” ועוזרו “לב שפל”. בהמשך הגיע נבל אחר “חסר לב” ועוזריו ” ספחת” ו “צפחת”.
היום יש כבר עונות חדשות בעלת אנימציה משוכללת והסדרה משודרת בערוץ הופ. שם הדובונים נלחמים בנבל חדש המאיים על ארץ אכפתיה “דוב זדון” בעזרת הרובוטים שלו הוא מנסה להשמיד את ממלכתם הקסומה של הדובונים.
באתר זה ניתן למצוא דובוני אכפת לי לצפייה ישירה ותוכלו ליהנות מהדובונים המקסים אשר בכל פרק מעבירים מסר עם ערכים מוספים ותמיד עוזרים ואוהבים  וגם ליהנות יחדיו דובוני אכפת לי פרקים מלאים.