פיטר פן הוא הדמות מהאגדות המפורסמת, הילד שמסרב להתבגר. את הספר כתב הסופר והמחזאי הסקוטי ג’יימס מתיו ברי. הספר יצא לאור לראשונה בשנת 1902 והמחזה הראשון עלה בשנת 1904 בתיאטרון הדוכס מיורק. לא רק באנגליה עלו בתיאטרון הצגות פיטר פן, גם פה אצלנו הייתה הצגה מאוד מוצלחת בתחילת שנות ה- 2000 בכיכובו של עופר שכטר וההצגה נחלה הצלחה גדולה.


דירוג:  1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 StarsLoading...

 

פיטר פן

העלילה מתמקדת בילד העונה לשם פיטר פן אשר גר בארץ לעולם לא ביחד עם הילדים האבודים ויש לו יכולת לעוף. פיטר מסרב להתבגר ואין לו אמא וכך גם הילדים האבודים. מרבית הזמן הם עסוקים בהתקוטטויות עם הפיראטים. לעיתים טס פיטר אל לונדון לשמוע סיפורי ילדים לפני השינה. בדרך זו הוא פוגש את וו’נדי ואחיה ג’ון ומייקל וכך יוצאים כולם אל הרפתקה מופלאה בארץ לעולם לא.
באתר ניתן למצוא פיטר פן פרקים מלאים וליהנות מאחווה משותפת של ילדים, שיתוף פעולה ושלל אתרי אומץ אליהם  פיטר פן מוכן תמיד במלוא המרץ.
בשל הצלחת הספר וההצגות דיסני הוציאו סרט אנימציה מוצלח במיוחד בעקבות ההצלחה המסחררת של סרט יצאה סדרת בת מקסימה אשר מקורה ביפן והיא זכתה להצלחה גדולה מאוד בארץ בשנות ה-90 ועד היום.
דמות נוספת אשר קיבלה במה וסרט משלה היא הפייה טינקרבל שהיא חברתו של פיטר פן. בסרט וכמו כן בכל הגרסאות מתוארת הפייה כמאוד קנאית אל תשומת ליבו של פיטר פן. בסדרה של טינקבל וגם בסרטים שלה תגלו פייה עדינה ומקסימה וחברה אמיתית.